پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

دهن کجی کلاهبردار هزار میلیاردی خودرو به دستگاه قضایی و امنیتی کشور

افق شرق|Ofoghshargh.ir | يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۶ ب.ظ

روز گذشته فایل صوتی مکالمه تلفنی کلاهبردار خودرو و وکیلش در فضای مجازی منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد .



در این فایل صوتی که برخی از مالباختگان و واسطه های دریافت پول از مردم ، صدای کلاهبردار بزرگ خودرو میرمحمدی را تایید کردند ، وی با گریه و زاری به وکیل خود میگوید پولی از کشور خارج نکرده و در یونان است و قصد دارد به زودی به کشور بگردد . وی ادعا میکند پولی ندارد و شب ها با خانواده اش گرسنه میخوابد . وی میگوید برای یافتن شخص دیگری به یونان رفته است .

این مکالمه که سراسر بازی تصنعی و آماتور کلاهبردار و وکیلش را نشان میدهد ،با هماهنگی از قبل ضبط و در فضای مجازی منتشر شده است ، بنظر میرسد با این هدف تهیه شده است که مالباختگان را از گرفتن طلب خود ناامید کند و از فشار آمدن بیش ازین بر خانواده اش جلوگیری کند .

اما باید گفت چطور یک متهم کلاهبردار آنهم به این وسعت از خارج از کشور تماس میگیرد اما نیرو های امنیتی کشور از شناسائی محل اختفای وی ناتوان هستند و در ضمن وکیلش را برای گفتگو با مسئولین قضایی و امنیتی می‌فرستد ، اما وی از ارائه اطلاعات از محل اختفای وی خودداری میکند و در ضمن با هماهنگی اقدام به ضبط و انتشار مکالمات شخصی اش برای فریب افکار عمومی و منحرف کردن پرونده میکند ؟

آیا نظام اطلاعاتی کشور که عبدالملک ریگی را که با سازمانهای اطلاعاتی آمریکایی در ارتباط بود در آسمان دستگیر میکند چطور از دستگیری یک کلاهبردار که خانواده اش و وکیلش برای گمراه کردن مسیر پرونده از هیچ کوششی دریغ نمیکنند ، ناتوان است ؟

از طرف دیگر این کلاهبردار هر روز تصاویر بیشتری از عیش و عشرت در فضای مجازی منتشر میکند و بیش از پیش نظام امنیتی و قضایی کشور را به سخره میگیرد !

صدای کلاهبردار میلیاردی
عنوان: صدای کلاهبردار میلیاردی
حجم: 3.74 مگابایت


آخرین تصویر منتشر شده از کلاهبردار در یک هتل مجلل


کلاهبردار میلیاردی و زن و فرزندش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی