پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

حاشیه های جلسه شورای اداری شهرستان سرباز ادامه دارد

افق شرق|Ofoghshargh.ir | يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ق.ظ

در پی اتفاقاتی که در جلسه شورای اداری سرباز رخ داد ، جناح های مختلف سیاسی این شهرستان اقدام به پخش بیانیه و شبنامه هایی بر له یا علیه یکی از طرفین  نمودند.

در یکی از این مطالب کاربری با نام ضیا بلیده از راسک نوشت :

" بسم الله الرحمن الرحیم


متاسفانه عده ای افراد کوته نظر که به علت ناکامی در رسیدن به خواسته های شخصی خود اقدام به شایعه پراکنی و جوسازی و تخریب جایگاه والا و مردمی رئیس شورای شهر راسک و شهرستان سرباز نموده اند این بار نیز با ادعاهای دروغین و تهمت های ناروا سعی در برهم زدن افکار عمومی نموده و با توهین به شخصیت رئیس شورای شهر و شهرستان  در پی کسب منافع شخصی خویش هستند و با مطالب های پر از توهین با امضاء شخص دیگران توسط اشخاصی در پی کسب منافع شخصی منتشر میکنند 


گاهی عقده ها آنچنان در ژرفای وجود برخی افراد نامطلع از قوانین و مقررات و حیطه اختیارات و وظایف رخنه می کند که با خیالی خام می پندارند که با تخریب چهره و نام افراد در نزد افکار عمومی می توانند به اهداف نسنجیده خویش برسند در حالیکه غافلند از اینکه افکار عمومی و میزان درک و شعور شهروندان والاتر و بالاتر از آن است که بتوان با ایجاد چهره معصوم از خویش و پا گذاشتن بر آبروی دیگران به اهداف شوم خویش نائل آیند.


با نگاهی به بلندای تاریخ به راحتی می توان دریافت که هرگز بزرگی و بزرگ منشی با کوچک پنداشتن و خرد کردن شخصیت دیگران دست یافتنی نبوده و نخواهد بود.


گاهی در مقابل برخی ها باید سکوت اختیار کرد و آنان را با پندار و گفتار و رفتارشان به دادگاه عدل پروردگار سپرد. آدمها همیشه حرفی برای گفتن دارند اما معتقدم به کسانی که پشت سرتان حرف می زنند نباید اعتنا کرد زیرا آنان دقیقاً به همانجا تعلق دارند.

و سکوت و صبر  جناب عیسی درخشان در اهانت هایی که در انتخابات توسط عده ی به سوی ایشان بود  جای تقدیر دارد.


این روزها که متاسفانه عده ای انگشت شمار در صدد خدشه دار کردن جایگاه رئیس شورای شهر و شهرستان برآمده و بحث های نامتعارفی را در اذهان عمومی ترویج میدهند به محضر گرانقدر همشهریان شریف و فرهیخته عرض می نماییم که    آنهایی با امضاء دیگران و پشت نقاب  شروع به پخش شب نامه های اتهاماتی علیه آقای عیسی درخشان و نزدیکانشان را دارند و در این شب های قدر دست از تخریب بر نمیدارند  ما آنها را به رب العالمین میسپاریم و روزی جواب پس خواهند داد.


ادعاهای دروغین و نسبت دادن تهمت های ناروا از جانب عده ای قلیل و بی وجدان هرگز نمی تواند  شخص والای رئیس شورای شهر را از پیمانی که در راه خدمت به شهر و مردم بزرگواران بسته اند باز دارد  و  ادعاهای دروغین و طنز گونه این افراد را با وجدانشان (اگر وجود داشته باشد) به قاضی القضات واگذار می کنیم و بار دیگر قاطعانه اعلام میداریم که تمام همشهریان معزز  در صورت وجود شبهه ای بدون تحقیق آنها را قبول نکنند و با پرسش ان شاءالله شبهات رفع خواهد شد. 


ایمان داریم که توطئه این افراد قطعاً به خودشان باز می گردد و اگر در این دنیا نیز بتوانند چند صباحی با عوام فریبی، دیگران را نردبان ترقی خویش سازند می بایست در پیشگاه دیوان پروردگار پاسخگو باشند.


با سپاس و تشکر"


لازم به ذکر است که باتک نیوز آماده انتشار دیدگاه های مخاطبان در امور مختلف شهرستان های استان به شرط درج نام و رعایت مصالح و قوانین کشور است  .

  • افق شرق|Ofoghshargh.ir

راسک

عیسی درخشان

فرمانداری سرباز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی