پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر ، منحل میشود ؟!

افق شرق|Ofoghshargh.ir | پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

در حالی که چندی پیش نماینده ایرانشهر در مجلس از ارتقای دانشکده علوم پزشکی به  دانشگاه خبر داده بود ، امروز وزیر بهداشت از ادغام دانشگاه های علوم پزشکی در هر استان بر اساس امایش سرزیمینی خبر داد .

به گزارش باتک نیوز به نقل از تابناک وزیر بهداشت با اشاره به طرح آمایش سرزمینی گفت: از آنجا که در برخی از استانها چند دانشگاه وجود دارد بر اساس طرح آمایش اقدام به ادغام این دانشگاهها می کنیم.

بنابراین بر اساس گفته های وزیر بهداشت ، با ادغام مراکز آموزش عالی استان ، به احتمال غریب به یقین دانشگاه های علوم پزشکی زابل و ایرانشهر با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادغام میشود . عملا مسئولیت های مراکز فوق به دانشگاه زاهدان تفویض میگردد .

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در حال حاضر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دارای ۵۶ دانشگاه است که در برخی از استان ها ما چند دانشگاه داریم در قالب طرح آمایش این دانشگاه ها ادغام می شوند.

وی ادامه داد: طرح آمایش وزارت علوم نیز تصویب شده است و کمک می کند که دو وزارتخانه در این زمینه با یکدیگر هماهنگ عمل کنند و نهایت تلاش را در جهت حمایت از مراکز علمی داشته باشند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: امیدوارم محیط های دانشگاهی در مدار اخلاق و علم مدیریت شوند چرا که فضای جامعه از این محیط تاثیر می پذیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی