پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

فرماندار سرباز گفت برای پرداخت خسارت ناشی اتصال برق روستای چروک (نوراباد) دستگاههای دست اندر کار همکاری میکنند ، ایشان مشخص نکرد کدام دستگاهها به جز شرکت برق در این حادثه مقصر هستند و باید خسارت وارده را بپردازند .

این در حالی است که شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان ضمن اذعان به فرسودگی کابل های برق دستکاری افراد ناشناس را مسبب حادثه دانست و هیچگونه عذرخواهی از مردم منطقه که جان و مال خود را از دست داده بودند ، نکرد .

به گزارش باتک نیوز به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان سرباز در جنوب بلوچستان گفت: تمامی خسارت های جانی و مالی ناشی از اتصال شبکه برق فشارقوی و آتش سوزی در روستای چُروک از توابع دهستان کیشکور این شهرستان پرداخت می شود.


حمیدالدین یوسفی روز دوشنبه در نشست ستاد حوادث شهرستان سرباز اظهار داشت: تمامی دستگاههای دست اندرکار برای جبران حوادث پیش آمده جانی و مالی و پرداخت دیه همکاری لازم را خواهند داشت و در اسرع وقت برآوردهای خسارت انجام خواهد شد.


وی افزود: خطوط برق روستای چروک از روز گذشته از سوی اداره برق در حال بهسازی است و بزودی مشکلات پیش آمده در حوزه برق مرتفع خواهد شد.


وی در تشریح حادثه برق گرفتگی در روستای چروک کیشکور گفت: پارگی کابل شبکه برق 20 کیلوولت فشار قوی و اتصال آن به شبکه فشار ضعیف منجر به آتش سوزی دو واحد مسکونی و مسجد و فوت دو نفر از اهالی شد.


فرماندار سرباز افزود: پس از وقوع حادثه گروه های امدادونجات با حضور نیروهای امدادی و تجهیزات به روستای چروک اعزام و از ادامه خسارات جلوگیری کردند.


یوسفی از صبر و حوصله مردم روستای کیشکور پس از وقوع حادثه قدردانی کرد.وی از نبود پزشکی قانونی در شهرستان سرباز انتقاد کرد و افزود: شهروندان برای صدور گواهی فوت مجبور به عزیمت به شهرستانهای همجوار هستند.


به گزارش باتک نیوز به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان سرباز و مسئولان دستگاههای اجرایی این شهرستان از زخمی های حادثه دیده اتصال برق دهستان کیشکور در بیمارستان ولایت راسک دیدار و با آنان اظهار همدردی کردند. 


  • افق شرق|Ofoghshargh.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی