پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

برگزاری راهپیمایی روز قدس در تمام شهرهای استان

افق شرق|Ofoghshargh.ir | جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۸ ب.ظ
روز قدس تجلی وحدت ملت ایران در برابر اسرائیل غاصب است.
به گزارش خبرنگار عصرهامون، صبح امروز مسئولین و نمایندگان سیستان و بلوچستان همراه روزه‌داران سیستانی و بلوچ و مسلمانان سراسر دنیا با حضور در راهپیمایی روز قدس بیزاری خود را از رژیم اشغالگر قدس نشان دادند و اعلام کردند که ملت ایران در کنار مردم فلسطین هستند.
 
قدس شناسنامه اعتقادی مسلمانان جهان است
آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در مجلس شورای اسلامی درحاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: به برکت اندیشه امام در روز جهانی قدس جامعه اسلامی بدون تحریک مذهب به صحنه آمده و شعارانزجار از آمریکا و اسرائیل سر می دهد.
وی ادامه داد: جامعه اسلامی به این مسئله مهم عالم اسلام چون قدس شریف، بیت المقدس و فلسطین توجه داشته و درک کرده اند به همین دلیل هر ساله به صورت خودجوش، بدون الزام و اجبار با کمترین تبلیغات شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی هستیم .
 
آمریکا اولین وبزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است
آیت الله سلیمانی قدس را شناسنامه اعتقادی مردم دانست و افزود: اهمیت قدس برای مسلمین مشخص است و مردم بصیر با راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و امام امت به این مسئله توجه دارند .
نماینده ولی فقیه در استان در خصوص حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: حقوق بشر از نگاه آمریکا یعنی مسئله حمله به یک هواپیمای بدون دفاع مسافربری و شهادت 290 انسان بیگناه لذا باید جنایات آمریکا را معرفی کنیم که خود اولین و بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.
 
حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس نشات گرفته از آموزه های قرآنی است
اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی وحدت آفرین روز قدس در گفتگو با عصرهامون بیان داشت: یافته های رمضانی که بر مسیر دفاع از حق و صلح و آموزه های قرآنی است و همین ها موجبات حضور پرشور مردم در صحنه است.
وی ادامه داد: آنچه مردم از مکتب قرآن، امام و از شهدا آموخته اند این است اگر قرار است پای حق و صلح بایستیم و جریانی در جهان به برکت اندیشه های ناب اسلام محمدی (ص) راه بیاندازیم با بودن بر موضوع مقاومت و اسرار بر خواست حق است.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حق گرفتنی است ادامه داد: جریان سازان بحران امرور بسیار در تلاش هستند تا در جامعه اسلامی اختلاف ایجاد کنند اما مردم ایران اسلامی با قدرت بر آن هستند تا هم راه را بر توسعه اختلاف و نفوذ در صفوف ملت های مسلملان جهان ببندیم و هم با تکیه بر آگاهی باید در مقابل ظالمان بایستیم.
وی با بیان اینکه روز قدس یادگار امام خمینی (ره) است افزود: حضور پرشور مردم از آموزهای قرآنی است که در رمضان به اوج خود می رسد و موجب می شود مردم این یادگار امام را مورد تکریم و توجه قرار دهند.
هاشمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) آینده را به خوبی ترسیم کرده است گفت: روز قدس جریانی است که تنها قدس محدود نمی شود این روز، جریانی است برای شارژ آنانی که در موضوع ایثار و مقاومت قرار دارند.
استاندار سیستان و بلوچستان در پایان و با اشاره به هفته حقوق بشری آمریکایی گفت: حقوق بشر در حوز بشریت قابل جستجو است و نه در حوزه قدرت.

سیاست های حقوق بشری آمریکا را قبول نداریم/ سیستان و بلوچستان از امن ترین استان های کشور است
خانجانی فرماندار زاهدان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در زاهدان به خبرنگار عصرهامون گفت: روز قدس امسال متفاوت از سال های گذشته است و پیام آن این است که کشورهایی که مورد تجاوز و تعدی قرار گرفته اند بدانند که تنها نیستند و بخشی از مملکت ما حساب می شوند.
وی با اشاره قرار گیری این روز در هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: روز قدس هر سال نسبت به سالهای قبل مستحکم تر و نشان دار تر است.
فرماندار زاهدان گفت: سیاست های حقوق بشری آمریکا را قبول نداریم و سیستان و بلوچستان به عنوان استانی که میتوانست بستری مناسب برای اقدامات آن ها باشد ، الان از امن ترین استان های کشور است .

عظمت اسلام در روز قدس به دنیا عرضه می شود
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: عظمت و ابهت امت اسلامی در روز جهانی قدس با طنین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به دنیا عرضه می شود.
 علی کرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اهمیت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس این را نشان می دهد که امت اسلامی برای مقابله با دشمنان قسم خورده همت و اراده دارد و قطعا با وحدت و امید می تواند جنایتکاران و حامیان مستکبر و ظالم رژیم غاصب و غده سرطانی اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند.
وی گفت: ملت بزرگ و همیشه درصحنه ایران اسلامی نشان دادند که در مقابل دشمنان و مستکبران عزتمندانه و دلاورمندانه ایستاده اند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاریخ ایران و انقلاب اسلامی نشان می دهد که ایرانیان با غیوری و شجاعت با حکومت های فاسد و مستبد برخورد کردند و اجازه نمی دهند که بر حقوق آنها تجاوزی صورت گیرد.
وی در ادامه از اقشار مختلف مردم دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

حجت السلام ابراهیم حمیدی: راهپیمایی روز قدس نشان از همبستگی و اتحاد مسلمین
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی در گفت و گو با دادمردان اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس نشان دادن همبستگی و اتحاد همه مسلمین و حمایت از مظلومان است.
حجت السلام حمیدی ادامه داد: امروز باید ما مسلمانان هر چه در توان داریم برای حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده به کار گیریم.
وی بیان کرد: می توان روز جهانی قدس را بزرگترین حرکت مستضعفین جهان در مقابله و مبارزه با استکبار جهانی خواند.
وی با اشاره به هفته حقوق بشر امریکایی گفت:  این حضور پرشور امروز مردم نشان از انزجار و نفرت ملت ایران از جنایت کاراهایی همچون اسرائیل و امریکا است.

محمد علی حمیدیان: روز قدس روز بیداری اسلامی است
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری در گفت و گو با خبر نگار دادمردان ضمن اشاره به حضور چشمگیر و متحد مردم روزه دار در راهپیمایی، اظهار داشت: این راهپیمایی تاثیر بسزایی در استقامت، مقاومت و پایداری ملت مظلوم فلسطین دارد.
حمیدیان ادامه داد: روز قدس روز بیداری اسلامی و اتحاد مسلمین در برابر دشمنان قسم خورده است.
وی گفت: راهپیمایی روز قدس نمایشی از وحدت مسلمانان برعلیه صهیونیسم جهانی است و با توجه به حجمه های زیادی که بر علیه اسلام از سوی دشمنان وجود دارد، این حضور پرشکوه مردم اثرات موثری بر نامیدی نقشه های شوم دشمنان دارد.
 
فلسطین بخشی از پیکره جهان اسلام است​
فرماندارشهرستان میرجاوه گفت: مسلمانان امتی واحد هستند و طبیعی است که جامعه اسلامی نسبت به تعرض مردم مسلمان فلسطین واکنش نشان دهند اما کشورهایی که این وحدت را برخلاف منافع خود می بینند این اتحاد و همدلی مسلمانان را برنمی تابند.
محمدمیهنی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهرستان میرجاوه به خبرنگار لادیز، اظهارکرد: فلسطین به عنوان بخشی از پیکر جهان اسلام سال هاست که مورد تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته و این رژیم جعلی جنایت های بیشماری را درحق ملت مظلوم فلسطین مرتکب شده است.
وی افزود: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند واین روز و این نامگذاری سبب افزایش اتحاد مسلمانان جهان شده و مسلمانان جهان در این روز یک صدا آزادی قدس شریف را فریاد می زنند تا فریاد استکبارستیزی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.
وی با بیان اینکه مسلمانان امت واحده هستند ، خاطرنشان کرد: مسلمانان امتی واحد هستند و طبیعی است که جامعه اسلامی نسبت به تعرض مردم مسلمان فلسطین واکنش نشان دهند اما  کشورهایی که این وحدت را برخلاف منافع خود می بینند این اتحاد و همدلی مسلمانان را برنمی تابند.
میهنی تاکید کرد: همدلی و هماهنگی مسلمانان برای دفاع از مردم فلسطین و واکنش نسبت به تعرض به مسلمانان در هر گوشه از جهان اسلام باعث می شود تا دشمنان خیال باطل تفکیک جامعه اسلامی و ایجاد تفرق بین کشورهای اسلامی را از سر بیرون کنند.

 روز قدس روز دمیدن خون در رگ های امت واحده اسلامی است
 وی بااشاره به نقش سرسپردگی  برخی دولت های اسلامی به استکبارجهانی، تصریح کرد: دولت عربستان  با حضور در افغانستان، پاکستان، یمن و عراق و با حمایت از گروه های تروریستی  که در راستای اهداف استکبار و ایجاد اسلام هراسی و منافع آمریکا و اسراییل  حرکت می کنند، در زمین استکبار جهانی بازی کرده و منافع خود را بر منافع مسلمانان ترجیح داده است.
فرماندار میرجاوه اذعان کرد: یکی از مهمترین اشتراکات اسراییل با آل سعود، هماهنگی و اتحاد با دولت آمریکاست و در این راستا قراردادهای نظامی مشترکی بین آمریکا،عربستان و اسراییل وجود دارد، اثرگذاری اسراییل در انتخابات و تصمیمات مهم آمریکا کاملا آشکار است به همین دلیل  عربستان به دنبال هماهنگی  با سیاست های مد نظر امریکاست و این هماهنگی زمانی محرزتر می شود که عربستان به بهانه حقوق مردم و حمایت از دین اسلام در سایر کشورهای اسلامی  حضور پیدا می کند و مردم آن را به خاک و خون می کشد اما نسبت به جنایات اسراییل علیه ملت مظلوم فلسطین هیچ واکنشی نشان نمی دهد.
وی با اشاره به لزوم حظ وحدت میان مسلمانان، بیان کرد: وحدت تنها عامل پیروزی در مقابل دشمنان اسلام است و  ایجاد یک امت واحده اسلامی در شرایط  کنونی جهان می تواند نظم، آرامش و امنیت را در جهان حکمرفا کند اما استکبار جهانی به دنبال جلوگیری از ایجاد این قدرت برای تسلط  بر جهان است.
 
روز قدس نماد مقابله حق با لشکر باطل است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه گفت: روز قدس روز جاری شدن خون در رگ های امت اسلامی و روزی است که مسلمانان بانگ رسای حمایت از فلسطین را یک صدا فریاد می کنند و به گوش جهانیان می رسانند.
حسینعلی دهباشی در حاشیه مراسم روز قدس به خبرنگار لادیز اظهار کرد: روز قدس روز جاری شدن خون در رگ های امت اسلامی  و روزی است که مسلمانان بانگ رسای حمایت از فلسطین را یک صدا فریاد می کنند و به گوش جهانیان می رسانند و این روز بزرگ سبب حفظ دستاوردهای انقلاب جهانی ایران صدور آن به تمام جهان است  و در این روز مردم ایران بار دیگر پایبندی خویش بر آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان ثابت می کنند.
وی افزود: ایادی استکبار به دنبال کم اهمیت دادن مسئله فلسطین هستند و با ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه و ایجاد گروه داعش سعی دارند تا  توجه مردم جهان را از مسله فلسطین دور کنند و تمام این برنامه ها از تفکری صهیونیستی نشات گرفته است .
وی با بیان اینکه  روز قدس نماد مقابله حق با لشکر باطل است، خاطرنشان کرد: اسراییل به دنبال حذف نام فلسطین از نقشه جهانی است اما روز قدس یاد مظلومیت مردم فلسطین را  در جهان زنده  نگاه می دارد و اجازه نمی دهد تا مسئله فلسطین فراموش شود تا مردم مظلوم  فلسطین با مشاهده حمایت آزادگان ،  با عزمی راسخ تر در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی مقاومت و ایستادگی کنند.
وی تاکید کرد: از صدر اسلام تاکنون، دشمنان به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه میان مسلمانان برای حکومت برآنان بودند و امروز نیز امریکا  اسراییل برای از بین بردن مسلمانان و دین اسلام با یکدیگر متحد شده اند  و تنها چیزی که مانع انهاست وحدت دنیای اسلام  در مقابل کفر است که واین وحدت عامل پیروزی و بقای مسلمانان است .

راهپیمایی روز جهانی قدس قوت قلب مردم مظلوم فلسطین
امام جمعه شهرستان سرباز در حاشیه راهپیمایان روز قدس در در گفت و گو با خبرنگار پاپایا؛ با بیان اینکه حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین است، گفت: حمایت از فلسطینیان و یمنی ها وظیفه دینی هر مسلمان است.
حجت الاسلام کمالی پور تنها راه خروج اشغالگران از فلسطین و تحقق یافتن آرمان آزادی بیت المقدس را وحدت و یکپارچگی فلسطینیان و همکاری ملت های مسلمان جهان دانست و افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال نابود کردن هویت تاریخی فلسطینیان است و باید همه کشورهای اسلامی برای کمک به فلسطین همکاری کنند.
وی ادامه داد: روز جهانی قدس یادگاری بجا مانده از امام خمینی (ره) است، و مردم کشورمان شور راهپیمایی این روز بزرگ را از هرساله دوچندان می کنند.

روز قدس را روز حمایت از ملت های مظلوم جهان
فرماندار شرستان سرباز نیز با اشاره به تحولات سیاسی منطقه و جهان اسلام تصریح کرد : خوابی که استکبار جهانی و به سرکردگی امریکا و سران بی کفایت برخی از کشورهای عربی برای ملت های مسلمان دیده اند با همت و اتحاد مسلمین جهان تعبیر نخواهد شد و بحول و قوه الهی امریکا ،اسرائیل و تفکر تکفیری نخواهند توانست در مقابل خواست و اراده ملت های اسلامی مقاومت کنند.
حمید الدین یوسفی روز قدس را روز حمایت از ملت های مظلوم جهان عنوان کرد و افزود: بار دیگر با حضور گسترده مردم روزه دار شهرستان سرباز همراه و همگام با مسلمین جهان در راهپیمایی ضد استکباری روز قدس، نمایشی حماسی از وحدت جهان اسلام و اقتدار ملت های اسلامی در برابر استکبار جهانی خلق کردند.
وی با اشاره به اینکه بیت المقدس قبله نخست مسلمانان است، افزود: ملت مسلمان ایران همیشه طرفدار مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین هستند و با پیروی از آرمان های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری رمز دستیابی جهان اسلام به وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

در روز قدس نمایش عظمت، اقتدار و عزت امت اسلامی است
فرمانده سپاه شهرستان سرباز با تقدیر از اقشار مختلف مردم مجاهد و انقلابی شهرستان سرباز برای حضور گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی سراسری روز قدس، تأکید کرد: مردم ایران یک بار دیگر در روز قدس عظمت، اقتدار و عزت امت اسلامی را در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب به نمایش گذاشتند.
سرهنگ خدا رحم سارانی  اظهار داشت: نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر دفاع از مظلوم و تاختن بر ظالم، ظهور مکتب مقاومت در منطقه را رقم زده است و امروز شاهد تنگ شدن عرصه بر رژیم نامشروع اسراییل در منطقه هستیم.
وی با اشاره به فرمایش  امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه فلسطین پاره تن اسلام است اظهار داشت: روز جهانی قدس روز نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاست‌های جنایت‌آمیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان علیه جهان اسلام است.

آزادی بیت المقدس حق انکار ناپذیر مردم ستمدیده فلسطین است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز با اشاره به اینکه روز جهانی قدس به ابتکار امام خمینی(ره) به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اطلاق شد، تصریح کرد: امروز سراسر ایران اسلامی «آرمان فلسطین» را به‌عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به سراسر امت اسلامی یادآوری می‌کنند.
حجت الاسلام  علی بامری با تاکید بر اینکه آزادی بیت المقدس از دست رژیم غاصب صهیونیستی حق انکار ناپذیر مردم ستمدیده فلسطین است، اضافه کرد: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و نابود کردن هویت تاریخی فلسطینیان امنیت منطقه را به چالش می کشد که متاسفانه سازمان حقوق بشر در این زمینه سکوت می کند.
 گفتنی است با وجود گرمای شدید هوا مردم روزه دار راسک با تمام وجود حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و با حضور پر شور و گسترده خود این پیام را به جهانیان و مستکبران جهان القا کردند که مظلومان جهان تنها نیستند و مردم ایران از تمامی ملت های مظلوم در کشورهای فلسطین،یمن،عراق و سوریه دفاع خواهند کرد.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری روز قدس قرائت شد که با تکبیر حاضران مورد تایید قرارگرفت.

قدس را تنها نمی گذاریم/ در نهایت پیروزی با فلسطین مظلوم است
نبی بخش داودی در حاشیه راهپیمایی با شکوه مردم ایرانشهر در روز قدس به خبرنگار پهره گفت: شرکت روزه داران در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به دنبال ولایت پذیری از معمار کبیر انقلاب و رهبری عظیم شأن است؛ وظیفه عمومی برای دفاع از مظلومان و اعلام انزجاز و نفرت از زورگویان و ظالمان است.
وی گفت: اسرائیل غده سرطانی جهان اسلام است که مظلومیت های مردم فلسطین آواره و جوان از دست داده روزی آن را به نابودی خواهد کشاند.
فرماندار ایرانشهر به بیانات رهبری در خصوص نابودی اسراییل تا 25 سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: اسرائیل پس از شصت سال از زمان تأسیس که با اشغال توام با خشونت نظامی سرزمین فلسطین همراه بوده است، امروز در سراشیبی قرار گرفته و به سمت فروپاشی حرکت می‌کند.
نبی بخش داودی تصریح کرد: مردم ایران حامی تمامی مردم  مظلوم و آزادی خواهان جهان هستند و همچنین خواهان فلسطین واحد هستیم؛  فلسطینی که مردمش در کشور خود به آزادی زندگی کنند نه اینکه این کشور تاریخی را به چند قسمت کرانه باختری و نوار غزه تقسیم کرده و در محاصره بمانند.
وی نقص حقوق بشر آمریکایی در حمایت از تحرکات تروریستی اسراییل را نمونه ای دیگر از شاهکارهای آمریکا در بی تفاوتی به حقوق انسان ها دانست و بیان داشت: این وظیفه ما است تا با روشنگری و اتحاد بین جوامع اسلامی، نگذاریم تا دشمنان به آرزوی خود که فراموشی مسئله فلسطین است، دست پیدا کنند.


اسلام، نماد اصلی حقوق بشراست
علیم یارمحمدی در گفت و گو با زاهدانه گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، خشم و نفرت گسترده ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان از اقدامات وحشیانه و جنایات فجیع این رژیم جعلی و غاصب را به خوبی نمایان می کند.
وی بیان داشت: شعارهای محکم و کوبنده ای که امروز در راهپیمایی بر سر دشمنان فرو می آید مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار ستیز است.
نماینده مردم زاهدان در ادامه با بیان اینکه اسلام، نماد اصلی حقوق بشراست، افزود: ما هرگز زیر بار زورگویی دشمنان و یاوه گویان استکبار ستیز نخواهیم.

دنیای اسلام دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین برنمی‌دارد
«دکتر حسینعلی شهریاری» نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه مراسم راهپیمایی به خبرنگار زاهدانه گفت: روز قدس یکی از برجسته ترین یادگارهای امام راحل است که ما مسلمانان وظیفه داریم با حضور خود در دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین ، یمن و عراق و غیره در این راهپیمایی شرکت کنیم.
وی تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به جهانیان ثابت کرد که دنیای اسلام دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین برنمی‌دارد.

حضور مردم در زاهپیمایی نقشه دشمنان را نقش برآب می کند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم به خبرنگار زاهدانه گفت: راهپیمایی روز قدس نمایشی از وحدت مسلمانان برعلیه صهیونیسم جهانی است.
دکتر میری افزود: با توجه به حجمه های زیادی که بر علیه اسلام از سوی دشمنان وجود دارد، این حضور پرشکوه مردم اثرات موثری بر نامیدی نقشه های شوم دشمنان دارد.

حجت السلام غلامرضا نجفی: روز قدس زمینه‌ساز تقویت جبهه مقاومت
معاون فرهنگی دادگستری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با دادمردان، گفت: حضور گسترده، ملت های جهان در دفاع از آرمان های مردم بی گناه و داغ دیده فلسطین قطعا مرهمی بر زخم های این افراد خواهد بود،
حجت السلام نجفی با اشاره به اینکه روز قدس یادگار گرانقدر امام خمینی(ره) برای اسلام و روز همبستگی جهان اسلام برای آزادی قبله اول مسلمانان است، عنوان کرد: امروز مردم استان با حضور گسترده خود ضمن تجدید بیعت با شهدا و رهبری زمینه‌ساز تقویت جبهه مقاومت در نبردهای پیش رو شده شدند.
وی افزود: این راهپیمایی تاثیر بسزایی در استقامت، مقاومت و پایداری ملل مظلوم فلسطین و یمن دارد.

سرهنگ رضا لک زایی: : روز قدس روز اتحاد و انسجام امت اسلام
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان گفت: روز قدس روز اتحاد و انسجام امت اسلام در برابر استکبار، تبعیض و جنابات صهیونیسم و فریاد بلند اسلام در برابر حق کشی و دفاع از مظلوم است.
سرهنگ لک زایی با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به همزمانی با هفته حقوق بشر امریکایی برای افشای ماهیت رژیمهای مستکبراز جمله اسرائیل و آمریکا از اهمیت بیشتری نسبت به سالهای قبل برخوردار و این حضور مردم نشان از حمایت  ملت ایران از مظلومان جهان  بود.
وی خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس نشانه دلبستگی انقلاب و ملت ایران به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است.

انتهای پیام/۹۰۳۱
  • افق شرق|Ofoghshargh.ir

روز قدس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی