پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

تهدید ، تبلیغ و توجیه نماینده سابق زابل علیه دولت و ملت

افق شرق|Ofoghshargh.ir | شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ

باقر حسینی نماینده سابق زابل در مجلس به نگارش متنی سرشار از تهدید ، تبلیغ و توجیه شکست های سیاسی خود به انتقاد از دولت و ملت اقدام کرد .

در این متن ایشان که از نمایندگان امنیتی مجلس نهم بودند ، نظام را تهدید کردند در صورتیکه دولت به خواسته های ایشان تن نهد ، مرز ها را برای بیگانگان باز خواهند کرد و عملا تمامیت ارضی کشور را تهدید کرده اند این درحالی است که مردم غیور استان در تمامی تاریخ ثابت کردند ، سختی طبیعت مانع حمایت ایشان از مرزهای ایران عزیز نیست و در شرایطی به مراتب سخت تر در طول تاریخ همواره پاسدار تمامیت ارضی کشور بوده اند . جای تاسف اینجاست که ایشان با این تحلیل و دانش سخیف در بحث امنیت ملی چطور در کمیسیون امنیت ملی برای کشور تصمیم گیری میکردند . البته برای کسی که روزی مردم بلوچ را عامل ناامنی سیستان میداند جای تعجب نیست که امروز گردوخاک را منجر به ناامنی مرزها تلقی کند.

ایشان با تبلیغ یک نوع ژل تثبیت کننده که مدعی شدند توسط مخترع ایرانی تولید شده است به دولت توصیه کردند به جای مالچ از این ژل برای تثبیت شنهای روان استفاده کنند ، البته ایشان هیچ اشاره ای نکردند که پدیده  ذرات معلق در زابل به خشکسالی های اخیر و عدم تخصیص حق آبه هیرمند توسط افغانستان برمیگردد و اساسا این ذرات خواستگاه خارجی دارند .


ایشان در بخش دیگری از نوشته خود ، شکست سیاسی خود در انتخابات مجلس دهم را به دلیل حمایت دولت از کاندید رقیب ( دکتر کیخا ) استفاده بین المال توسط ایشان دانستند و بدون ذکر کردن اسناد این ادعا دولت و شورای نگهبان را به عدول از وظایف خود و تخلف در قوانین انتخابات متهم کردند ، جالب اینجاست که ایشان که خود حامی جریان اصولگرایی و ادعای انقلابی بودن و دفاع از آرمان های انقلاب دارند وقتی در انتخابات شکست خوردند به راحتی انقلابی ترین نهاد سیاسی کشور یعنی شورای نگهبان را به توجهی به قوانین انتخابات و تخلفاتی که ایشان معتقدند در آن رخ داده است ، متهم میکنند .

متن کامل  این نامه به شرح زیر است :


عصر هامون:

💢نامه سرگشاده سید باقر حسینی نماینده سابق سیستان خطاب به ابتکار


♦️اجازه دادید دیگران از امکانات بیت المال برای تبلیغاتشان استفاده کنند/نه بخاطر رضای خدا بخاطر او هم که شده مردم سیستان را از نابودی حتمی نجات دهید!


بسمه تعالی


جناب سر کار خانم ابتکار معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست


با سلام سرکار خانم دکتر سه سال تمام بارها به شما نامه نوشتم و در صحن علنی تذکر کتبی و شفاهی دادم، نهایتا نتیجه این پیگیریها مصوبه تثبیت شنهای روان در سفر استانی بود.


اما متاسفانه از فروردین 93 بیش از دوسال و سه ماه گذشت ولی نتیجه تدبیر دولت شما این شد که بواسطه غرور و خود خواهی و ندانم کاری مسولان دولت تدبیر و امید در استان شاهد بدترین روزهای طول تاریخ سیستان باشیم و همگان بدانند آمار مرکز بهداشت جهانی که شما مدعی بودید غلط است ،درست بود واین شما بودید که کتمان حقیقت کردید اما دیری نپایید که طبیعت و محیط زیست خود حقیقت را برملا کرد.


خانم ابتکار خدا را فراموش نکنید این خدای عادل روزی دارد که به آن " یوم تبلی السرائر " می گویند و آنجاست که مسوولان باید پاسخگوی محرومینی باشند که به برکت وجود آنها و خون جوانانشان ،به پست ومقامی رسیده اند و هیچ چیزی را هم نمی شود کتمان کرد و همه اعمال مخفی و مکتوم شده هم اشکار خواهد شد هرچه فریاد زدیم و گفتیم مردم سیستان بواسطه طوفانهای شن و ماسه به انواع بیماریهای پوستی و چشمی و ریوی مبتلا شده اند، بی تفاوت از آن گذشتید.


گفتیم بیایید تالاب را ببینید و چاره ای بیندیشید، آمدید و جلوی چشمان مردم محروم ، مظلوم و بچه یتیمان گرسنه  جشن گرفتید.


یک هواپیمای اختصاصی گرفتید وحتی حاضر نشدید در قبال پول به نمایندگان مردم بلیط بدهید تا شما را همراهی کنند و شما را به جاهایی ببرند که شاید ذره ای از مشکلات و محرومیت را از نزدیک ببینید.


اماشما این برنامه تبلیغاتی را برای کاندیدایتان تدارک دیده بودید طبیعی بود که نمایندگان نباید جایی می داشتند.


جشن وپایکوبی بر خشکسالی ومحرومیت و در مقابل چشمان یتیمان گرسنه ابتکارجدیدی بود.


خانم دکتر ما امروز هر آنچه داریم به برکت خون فرزندان همین انسانهای بزرگی است که دیده نمی شوند، من ، شما و همه مسوولان مدیون خون شهدا و جانفشانی همین مرزداران غیوری هستیم که از مرزهای ایران اسلامی علیرغم همه بی مهری ها حراست می کنند اما آنها را فراموش کرده ایم.


سرکار خانم ابتکار بحمدالله به نمایندگانی که منتقد بودند اجازه ورود به مجلس ندادید.(چون اجازه دادید دیگران از امکانات بیت المال برای تبلیغاتشان استفاده کنند و موقعی که به شما گفتیم پاسخ دادید که ایشان کاندیدا نمی شوند)حال که فرد مورد نظرتان به مجلس راه یافته ،نه بخاطر رضای خدا و انجام وظیفه بلکه بخاطر او هم که شده مردم سیستان را از نابودی حتمی نجات دهید.


راهکار فوری هم تثبیت فوری شن های روان با استفاده از ژل تثبیت کننده شنهای روان که توسط مخترع ایرانی تولید شده و علاوه بر ارزان بودن برخلاف مالچ نه تنها اثرات مخرب ندارد بلکه تقویت کننده خاک نیز است و می باشد.


مرزداران غیور و ولایتمدار سیستان را دریابید که فردا دیر است و آنگاه که مرز سیستان از این شیر زنان وغیورمردان خالی شود امنیتی برای حکومت کردن هیچ کس باقی نخواهد ماند.


پس مشکل تثبیت شنهای روان فقط به خود سیستان منحصر نیست و اگر چاره ای اندیشیده نشود میهن عزیزمان ایران به مخاطره خواهدافتاد.


گام بعدی هم پیگیری حق آبه تالاب هامون علاوه برحقابه فعلی که مخصوص آب شرب و کشاورزی است ،می باشد.


والسلام - سید باقر حسینی خادم مردم پرافتخار سیستان در مجلس نهم - 25 تیرماه 95

  • افق شرق|Ofoghshargh.ir

سید باقر حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی