پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

مولوی عبدالحمید خطاب به ماموران مبارزه با قاچاق :بر مردم سخت نگیرید

افق شرق|Ofoghshargh.ir | سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۳ ب.ظ

مولوی عبدالحمید با بیان اینکه در استان اشتغال پایدار وجود ندارد بر مردم محروم استان در زمینه. مبارزه با قاچاق سختگیری نکنند.


منظور از مبارزه با قاچاق کالا، مقابله با کوله‌برهای ضعیفِ بلوچستانى نیست که می‌رود آن‌طرف یک چیزى را برمی‌دارد روى کول خودش مى‌آورد این‌طرف؛ اینها که چیزى نیست، اینها اهمّیّتى ندارد؛ با آنها مبارزه هم نشود اشکالى ندارد.


امام جمعه اهل‌سنت زاهدان در ادامه سخنان‌شان جوانان را به داشتن «شغل‌های صحیح و پایدار» توصیه کردند و خطاب به آنان خاطرنشان کردند: نباید خودتان را با شغل‌های کاذب و غیرقانونی مشغول کنید، بلکه باید دنبال شغل‌های صحیح و پایدار بروید.


ایشان در عین حال اظهار داشتند: البته درخواست ما از مسئولین آن است که تا زمان رسیدن مردم به شغل‌های پایدار، زیاد بر آنان سخت نگیرند، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز در یکی از سخنرانی‌های خودشان که بر «مبارزه با قاچاق سازمان‌یافته» تاکید کردند فرمودند: «منظور از مبارزه با قاچاق کالا، مقابله با کوله‌برهای ضعیفِ بلوچستانى نیست که می‌رود آن‌طرف یک چیزى را برمی‌دارد روى کول خودش مى‌آورد این‌طرف؛ اینها که چیزى نیست، اینها اهمّیّتى ندارد؛ با آنها مبارزه هم نشود اشکالى ندارد.»

  • افق شرق|Ofoghshargh.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی