پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

شرکت توزیع برق منطقه سیستان و بلوچستان با وجود اینکه فرسودگی و پارگی کابل های برق را  عامل بروز حادثه دانست اما نه عذر خواهی کرد و نه مسئولیت خسارت های وارده را بر عهده گرفت .

 به گزارش باتک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان مقارن‌با ساعت ۸.۳۰ امروز یکشنبه ۱۳ تیرماه ۹۵ بر اثر پارگی شبکه فشار‌ متوسط و سقوط بر روی شبکه فشار ضعیف رشته نول این‌شبکه‌برق دار و با ولتاژ نسبتآ بالاتری به منازل مردم منتقل گردیده است


در پی این حادثه یکی از اهالی روستا که قصد قطع فیوز منزل را داشته است دچار برق گرفتگی میگردد. در نقطه دیگر این روستا بر اثر اتصالی و آتش گرفتن کولر و سقف چوبی منزل دچار حریق و متاسفانه یک دختر بچه ۶ ساله بر اثر خفگی به‌رحمت حق می پیوندد. 

شجاعی مدیر روابط عمولی این شرکت افزود ؛ علل این حادثه دستکاری غیر اصولی کات اوت فیوز های شبکه فشار متوسط بدست افراد ناشناس و عدم عملکرد به موقع رله های حفاظتی پست فوق توزیع پارود اعلام کرد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی