پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

آقای دکتر لحظه ای خودت را به جای این مردم بگذار

افق شرق|Ofoghshargh.ir | جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۹ ب.ظ

بیمارستان ایرانشهروجود یک مرکز استراحت برای همراهان و بیماران بسیار ضروریست ,همانند یزد که شهروندان استان برای درمان بدلیل نبود زیرساختهای درمانی هرروز و هر لحظه روانه اند  . رهبر معظم انقلاب 

باید چنان کار شود که جز رنج بیمار ، خانواده بیماران رنج دیگری نداشته باشند .

این فرمایش گهربار رهبر معظم و عزیزمان جای کمترین شک و شبهه ای در خصوص خدمات دهی و ارزش مردم را نمیگذارند

براستی رهبر عزیزمان تا چه حد ریز بین و به همه مسائل جامعه و مردم توجه کافی را داشته و دارد که این برای ما بعنوان یک ایرانی یک افتخار و موهبت الهیست .

رهبر معظممان بصراحت تمام مردم رو ولی نعمتان مسئولین خطاب نمودند و بر اهتمام هر چه بیشتر خدمات دهی و خدمات رسانی به مردم .

در این راستا در حوزه علوم پزشکی در کل کشور و همچنین با نیمه مستقل شدن دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر 2 سال گذشته کارهای بزرگی در حال رقم خوردن در منطقه میباشد از راه اندازی تنها مرکز ام آر آی جنوب استان شامل 10 شهرستان !!!! 

تعمیرات بسیار عالی قسمت اتاق عمل Icu.ccu nicu بیمارستان خاتم تا اخیرا کلنگ زنی بلوک درمانی تشخیص سرطان ، ساختمان مجزای بخش زنان و زایشگاه مستقل،اخذ مجوز و تخصیص اعتبار ساخت بزرگترین مرکز فوریتهای اورژانس 115 جنوب شرق کشور در ایرانشهر ، تغییرات در حال وقوع در خدمات دهی کلینک باتغییر مدیریت شهیدرجایی(نوبت دهی ، سالن انتظار،) هرچند که فضای کوچک کلینیک نگران کننده هست و .

اگر چه تا زمان بهره برداری طرحها مردم 10 شهرستان جنوب استان همچنان در رنج کمبودهایی که ناشی از تبعیض چنددهه در خدمات دهی از مرکز استان  بوده ، خواهند ماند اما کورسوی امیدی در ایرانشهر بعنوان مرکز جغرافیایی جنوب استان پدید آمده که لبخندی پیدا و پنهان بر لبان منقوش گردانده است.

اما در این میان دیدن مواردی کوچک و کم هزینه که بدلیل سهل انگاری مسئولین امر رنج فراوان و مستمری که شایسته یک انسان و یک ایرانی که رهبر معظم کرامت جایگاه شهروندان رو بعنوان ولی نعمتان بزیبایی تمام تشریح و تصریح نمودند ، قلب انسان رو جریحه دار میکنند.

جناب دکتر ضاربان بعنوان مسئول ارشد علوم پزشکی ضمن تشکر از همه خدمات مجموعه خدومتان آیا ساخت یک سوله و تعبیه وسایل سرمایشی در آن، جهت استراحت همراهان بیماران  خیلی هزینه بردار هست ؟

جناب ضاربان 

لطفا تصویر شهروندی که بتعبیرزیبای رهبری ولی نعمت شما بعنوان مسئول ارشد مجموعه میباشند در شان یک انسان هست که در گرمای بالای 50 درجه تیرماه ایرانشهر در سایه درختان برروی زمین و یا تکه کارتنی دراز کشیده باشد ؟


آقای دکتر ضاربان 

لحظه ای فرض کن

 مادر

خواهر 

فرزند 

و همسر خودت باشد 

چه حسی به جنابعالی دست میدهد 

مگر خانواده شما خونشان رنگینتر از این مردم هست ؟

جناب ضاربان شما اگر عنوان مسئول رو یدک میکشی خیر سر همین مردم هست

لذا باید قدردان این مردم ساده صادق و قدرشناس و کم توقع باشید پس رنج این مردم رو حس کن. خود بهتر میدانید مراجعات درمانی به ایرانشهر از شهرستانهای دلگان،فنوج،نیکشهر،سرباز،خاش، مهرستان،سیب سوران ، سراوان و ......میباشد  .پس وجود یک مرکز استراحت برای همراهان و بیماران بسیار ضروریست ,همانند یزد که شهروندان استان برای درمان بدلیل نبود زیرساختهای درمانی هرروز و هر لحظه روانه اند  . 

تصویر زیر بیمارستان ایرانشهر را نشان میدهد

بیمارستان ایرانشهر

امیدست در کنار خدمات ارزنده تان موارد کوچک و سهل الحل رو مدنظر قرار دهید .

در پایان از زحمات کلیه نیروهای تلاشگر علوم پزشکی ایرانشهر در همه مناصب خاصا بهیاران و پرستاران و پزشکان تقدیر و تشکر مینمایم.

التماس تفکر. ایوب دامنی ، ایرانشهر تیرماه 95

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی