پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

بیش از هزار نفر عضو و همکار شورای نگهبان در چابهار

افق شرق|Ofoghshargh.ir | جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ

رئیس دفتر شورای نگهبان در چابهار بیش از هزار نفر عضو و همکار شورای نگهبان در این شهرستان خبر داد ، ایشان بیان نکرد این نقش این افراد در گزارش هایی که برای تایید یا رد صلاحیت افراد در انتخابات مختلف چیست و صحت و قسم این گزارش ها چطور تعیین میشود ، همچنین این سوال مطرح است که فرآیند انتخاب این افراد به چه صورتی است ، آیا این هزار نفر که گویا برای احراز صلاحیت افراد در انتخابات گزارش تهیه میکنند ، توسط چه نهادی صلاحیتش برای این امر تایید شده است ؟ و حقوق و مزایای این افراد چگونه پرداخت میشود آیا در سالهایی که انتخاباتی در کشور برگزار نمی گردد نیز این افراد حقوق دریافت میکنند یا بصورت داوطلبانه با این شورا همکاری میکنند؟ 

به گزارش چابهاران احمد علی سرحدی گفت: 473 نفر عضو فعال در حوزه شهرستان چابهار تا دشتیاری و پلان و 700 نفر در حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند با دفتر شورای نگهبان همکاری می کنند. 


وی با تشریح وظایف و اهداف شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان برای حفاظت و صیانت از قانون و اجرای درست قوانین تشکیل شده است. 


سرحدی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری را از وظایف شورای نگهبان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: دفاتر شورای نگهبان در شهرستان چابهار از سال1381 راه اندازی شده است .

  • افق شرق|Ofoghshargh.ir

شورای نگهبان

چابهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی