پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

چندی پیش باتک نیوز اقدام به انتشار ابهامات آزمون ورودی بهیاری دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر کرده بود که تاکنون واکنشی از سوی مسئولین آن نهاد صورت نگرفته است .

در ادامه برادر فرهنگی یکی از داوطلبین این آزمون که  با وجود داشتن شرایط پذیرش ، از پذیرش در آن نهاد محروم شده بود با انتشار یادداشتی از رئیس دانشکده خواست نسبت به نتایج این آزمون شفاف سازی کند و ریز نمرات داوطلبین را اعلام نماید .

متن این نامه به شرح زیر است :


بسمه تعالی


"باز هم آزمون های دانشکده ی علوم پزشکی ایرانشهر و باز هم وجود کلی شبهات...... "


در ابتدای امر لازم است تشکری داشته باشم از جناب دکتر ضاربان ریاست این مجموعه و تمامی همکارانشان در این مجموعه ی بزرگ بابت زحمات فراوانی که برای این دانشکده ی نوپا میکشند.

اما باز هم مانند همیشه صحبت پیرامون آزمون های برگزار شده توسط این مجموعه است و عدم شفاف سازی موجود در نحوه ی امتیازدهی نهایی,موضوعی که باعث شد حقیر پس از مدت ها مجدد دست به قلم شوم و یادداشتی انتقادی اما سراپا احترام برای دوستانم در این مجموعه بنویسم.

قلبا هم راضی به نگارش این یادداشت نیستم چون برادر کوچکتر بنده هم یکی از شرکت کنندگان آزمون بهیاری هستند.



البته منکر این قضیه نیستم که تعجب بنده از عدم پذیرش برادرم با توجه به شرایط عالی که داشتند و شغل بنده به عنوان یک دبیر موجب شد به نحوه ی امتیازدهی نهایی به این دانش آموزان یعنی مرحله ی مصاحبه و گزینش قدری شک کرده و با تمام ارادت و احترام از دوستان علوم پزشکی خواهش کنم که نحوه ی این امتیازدهی را منتشر نمایند تا بدانیم شرایط از چه قرار است(البته قابل ذکر است که این خواسته روز شنبه به صورت مکتوب و رسمی هم تقدیم ریاست محترم و قسمت بازرسی دانشکده خواهد شد).


شرایط برادر کوچکترم را ذکر می نمایم,بعد از آن قضاوت با شما شهروندان و روشنفکران محترم که آیا اعتراض بنده و خانواده بحق است یا خیر:


-نام و نام خانوادگی>>>شعیب داداله زهی


-رتبه ی آزمون>>> ۱۱ (یازدهم)


-دارای امتیاز ویژه>>>پدرمان بازنشسته ی همین ارگان(شبکه بهداشت محیط ایرانشهر) هستند.


-روز مصاحبه >>>> با توجه به مطالب ذکر شده و فرهنگی بودن اکثریت اعضای خانواده و ورزشکار بودن خود شعیب(شش دوره قهرمان استان و یک دوره قهرمان کشور بودن در ورزش های رزمی) و پاسخ هایی که به سوالات داده شده,فرد مصاحبه گیرنده رضایت شفاهی خود را اعلام نموده و حتی از همکاران میخواهد از خودش و این نوجوان چند عکس یادگاری هم بگیرند(ذکر این نکته فقط به این علت بود که بدانیم روند مصاحبه هم کاملا مثبت طی شده است).



*حال با توجه به تمامی مواردی که ذکرشان رفت,از دوستان خواهشمندیم سیستم امتیازدهی همراه با امتیازات هر ۶۱ نفر پذیرفته شده در مرحله ی اول را منتشر نمایند تا شبهات رفع شده و بدانیم ظلم و اجحافی در قبال امثال شعیب اتفاق نیفتاده است و خدای نکرده بندی به اسم "پ" باز هم بر تمامی این امتیازات برتری نیافته است.


با تشکر


*دانش داداله زهی,پنج شنبه ۳۱  تیر ماه ۹۵*

  • افق شرق|Ofoghshargh.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی