پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

خداوند را شاکریم که اطلاع رسانی اخیر منجر به عقب نشینی شما گردید

افق شرق|Ofoghshargh.ir | سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس نهم در پاسخ به بیانیه روابط عمومی دانشگاه ولایت گفت ردیف بودجه جداگانه برای هیچ دبیرستانی وضع نشده است که لازم باشد برای دبیرستان دانشگاه سرباز قید شود.


جوابیه روابط عمومی دفتر محمدسعید اربابی نماینده سابق ایرانشهر به اطلاعیه ریاست دانشگاه ولایت ایرانشهر:


جناب آقای دکتر رضایی

ریاست محترم دانشگاه ولایت ایرانشهر


متن اطلاعیه بدون سربرگ،بدون امضاء و بدون سلام دانشگاه شما با عنوان جوابیه روابط عمومی مطالعه گردید.جهت تنویر افکار شما و همفکران شما چند نکته را یادآوری مینماییم.


1-در خردادماه سال جاری هیات رییسه دانشگاه تشکیل جلسه داده و تصمیم به پیگیری بمنظور تعطیلی دبیرستان دانشگاه سرباز میگیرد که بهمین منظور نتایج پذیرفته شدگان این دبیرستان را بالغ بر 230 نفر متقاضی داشته است اعلام نمی نماید و تاکنون هم اعلام نگردیده است.

2-تا زمانیکه هیات امناء تصمیمی به تعطیلی دبیرستان مورد نظر نگرفته، دانشگاه با چه ذهنیتی مانع اعلام پذیرفته شدگان گردیده است؟

3-جنابعالی،تیم اداری و مالی و روابط عمومی تان لطف فرمایید ردیف های بودجه مندرج در قانون بودجه سال 1395 کشور را مطالعه نمایید تا مشخص گردد آیا برای دبیرستان دانشگاه خاش ردیفی مستقل بودجه تحت عنوان دبیرستان دانشگاه خاش وجود دارد که دبیرستان سرباز دارای ردیف مستقل باشد؟آیا در بودجه دانشگاه ولایت ایرانشهر،ردیف هایی تحت عنوان دبیرستان دانشگاه پسرانه و یا دخترانه ایرانشهر وجود دارد یا فقط ردیفی تحت عنوان مدارس وابسته قید گردیده است؟

4-وظیفه نماینده محترم اسبق تلاش برای اخذ مجوزهای لازم،جذب مشارکت اداری و مردمی و راه اندازی آن بوده است که خوشبختانه کاملا قانونی صورت پذیرفته است.انتظار دارید ادامه کار را هم اکنون نیز پیگیری نمایند؟

5-در مهرماه سال قبل با پیگیری جناب آقای اربابی،دفتر امور آموزش و پرورش سازمان مدیریت و برنامه ریزی طی نامه ای به وزارت علوم رسما اعلام میکند که در سال 1395 مبلغی را در اختیار دانشگاه قرار خواهد داد.آیا وظیفه پایدار کردن بودجه دبیرستان هم اکنون جزو وظایف جنابعالی و تیم اداری تان نیست؟همانطور که هفته ای 5 روز در زاهدان و یا بیرجند و مشهد تشریف دارید یکروز را هم در اختیار فرزندان مظلوم این دبیرستان بگذارید فکر نکنم مشکلی برای شما ایجاد خواهد شد.بعنوان رییس دانشگاه بفرمایید بعد از سال 95 یکبار حضوری نزد مدیر کل مربوطه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشریف برده اید؟

6-تعطیلی این دبیرستان هیچ چیزی از منافع شخصی نماینده اسبق کم نخواهد کرد اما تابوی این اقدام ننگین در ذهن تاریخی مردمان این سرزمین باقی خواهد ماند پس از نفرین های آینده این مردم بترسید که صندلی های مدیریتی امروزی تان به برکت همین مردمان است.

7-بعد از عدم دستیابی جنابعالی به ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان،متاسفانه شاهد بی تفاوتی آشکار جنابعالی به دانشگاه ایرانشهر هستیم.اگر توانایی اداره امورات را ندارید و دنبال ارتقاء در مناصب بالا بوده و این دانشگاه ارزشی برای شما ندارد شایسته است آسیب بیشتری به این منطقه محروم نزنید.

8-خداوند را شاکریم که اطلاع رسانی اخیر منجر به عقب نشینی و واکنش شما گردیده است تا یکی از بزرگترین افتخارات علمی منطقه به باد فنا نرود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی