پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

سود صادرات 40 میلیون لیتر گازوئیل به جیب یک نفر می رود درحالی که مردم و جوانان از بیکاری گسترده رنج میبرند و مرز را در اختیار عده ای محدود قرار داده اند.

عبدالغفور کمالزهی عضو شورای بخش سرباز در مصاحبه با باتک نیوز ضمن اشاره به مشکلات دهستان نسکند از توابع بخش سرباز ، بخاطر عدم تکمیل جاده 6 کیلومتری روستاهای کوش و پیر که پس از 8 سال هنوز به اتمام نرسیده است از فرماندار سرباز انتقاد کرد و اعلام داشت بارها به فرماندار محترم اعلام کرده ایم اما ایشان فقط قول میدهد اما در عمل کاری صورت نمیگیرد.

ایشان از وضعیت نگران کننده آب آشامیدنی روستای کافه بلوچی انتقاد کردند و افزودند : چهار سال است که روستای کافه بلوچی اب آشامیدنی سالم ندارد و قیمت آب از بنزین هم گران تر است و باید مسئولین فکری باید به حال وضعیت آب آشامیدنی روستای کافه بلوچی و نسکند بکنند ، مسئولین ادعا میکنند بودجه ای برای حل مشکلات اب این مناطق تخصیص یافته است و منبع آبی هم ساخته اند اما هنوز مردم از داشتن اب آشامیدنی بی بهره اند .

ایشان در مورد وضعیت مرز گفتند : مردم از بیکاری رنج میبرند اما فقط به یک نفر مجوز صادرات قانونی گازوئیل داده اند و سود صادرات 40 میلیون لیتر گازوئیل به جیب یک نفر میرود ، به مردم کارت مرزی داده اند اما در عمل خبری از درآمد مرز برای مردم عادی نیست ، باید اجازه دهند مردم هم از نعمت مرز بهره مند شوند تا مشکل بیکاری گسترده حل شود . 

ایشان خواستار حل مشکل نا امنی در منطقه شدند و اعلام داشتند بیکاری منجر به افزایش ناامنی در منطقه شده است . 

نظرات  (۱)

  • سرباز وطن
  • آخه کمالزهی کی گفته عضو شورای بخش سرباز است. این همه دروغ واقعا که.
    پاسخ:
    این عنوان به نقل از خود ایشان مطرح شده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی