پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

جوسازی‌های برخی رسانه های استان علیه حضور ایران در بازار بین المللی

افق شرق|Ofoghshargh.ir | سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۷ ب.ظ

برخی از رسانه های وابسته به نهاد های خاص در استان همگام با دلواپسان جناح اصولگرا که در انتخابات مجلس دهم شکست خوردند با سو استفاده از نااگاهی مردم محلی و روستایی ،می خواهند  آنها را همراه با سیاست های مخالفان دولت نشان دهند .

به گزارش باتک نیوز ، رسانه های خاص که وابستگی های سیاسی آنها بر کسی پوشیده نیست ، به بهانه حرف نام ایران از سازمان مبارزه با پولشویی FATF , با راه اندازی کارزاری و گرفتن تصویر از  مردم روستایی در حالی که نوشته های چاپ شده ای که توسط گردانندگان این جریان تهیه شده است ، را در دست دارند می خواهند وانمود کنند که مردم را همراه با خود در مخالفت با دولت تدبیر و امید نشان دهند . اما غافل از اینکه این مردم بالاترین رای را به دولت تدبیر و امید داده اند و حتی در برخی شهرستان ها بیش از 90 درصد مردم در به این دولت رای دادند .

از طرف دیگر در انتخابات مجلس دهم نیز این مردم به جریان حاکی دولت بیشترین رای را دادند و جریان های مخالف دولت با راه اندازی اینگونه کارزارها و سو استفاده از ناآگاهی مردم سعی دارند به دولت ضربه بزنند اما این مردم نشان داده اند در بزنگاه های سیاسی حامی جریان های دموکراسی خواه و مردم سالاری دینی هستند و نه کسانی که رای مردم را تزئینی میدانند و برای پیاده کردن سیاست های واپسگرایانه خود ، هیچ ارزشی برای خواست و رای مردم قایل نیستند .




  • افق شرق|Ofoghshargh.ir

بحران

مخالفان دولت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی