پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

دانشجوی نخبه استان روی صندلی صدا و سیما به همکاری با داعش اعتراف کرد

افق شرق|Ofoghshargh.ir | سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ

روز گذشته مستندی از صدا و سیما پخش شد که در آن دو نفر را به عنوان عناصر داعش برای بمب گذاری در تهران معرفی میکرد . یکی از ایشان مهندس الف . س دانشجوی نخبه استان و فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیر کبیر بود.

در این مستند وی به عنوان متخصص بمب معرفی شد که قرار بود مواد اولیه ساخت بمب را که از مغازه هایی در تهران تهیه کرده بود به بمب تبدیل کند . و در پنجاه نقطه از تهران منفجر نماید و ده ها نفر را به کام مرگ بفرستد . وی اعتراف میکند که برای اینکار 600 هزار یورو دریافت کرده است.

البته در ابتدای مستند که یک منطقه مرزی را نشان می داد ،  گفته میشود 2 تن ماده منفجر برای انفجار در پنجاه نقطه دارای ازدحام جمعیتی در تهران تهیه شده است .

البته صدا و سیما مشخص نکرد این دو نفر چطور میخواهند پنجاه نقطه را منفجر کنند ، چرا که برای انفجار در پنجاه نقطه فیلم برداری از این حوادث که "آخی" یکی از دستگیرشدگان به آن اعتراف کرده بود حداقل به پنجاه نفر نیاز است .

مهندس الف . س که در این مستند با نام مستعار هوشنگ معرفی میشود در خانواده ای تحصیل کرده در ایرانشهر بدنیا آمده است وی سابقه کسب رتبه 2 المپیاد شیمی و رتبه 53 کنکور را در کارنامه دارد و در رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر درس خوانده است ، از دانشگاه سیستان و بلوچستان کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرفته است و به عنوان مهندس ارشد در کارخانه سیمان خاش مشغول به کار بوده است .

در سال 92 برای دومین بار در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته دندانپزشکی در دانشگاه زاهدان مورد پذیرش قرار گرفت . و هم اکنون دانشجوی سال سوم دندانپزشکی بود .





فیلم کامل ای مستندرا از اینجا دانلود کنید 

  • افق شرق|Ofoghshargh.ir

نظرات  (۱)

  • سلمان ایران نژاد
  • جایه گریه داره بخدا !  اخه چرا   تو اینکارو بکنی 
    ای جوانان بلوچ   مواظب باش گرگ های امثال داعش در کمین اند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی