پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

طنز:تمساح پوزه کوتاه سیستان

افق شرق|Ofoghshargh.ir | شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ق.ظ

معمولا سایت های خبری جناح اصولگرای استان که با بودجه چند ده میلیونی مشغول به فعالیت هستند از آوردن نام بلوچستان در گزارش های خود به جز در مواردی مانند قاچاق ، قتل و مواد مخدر ، ابا دارند ، این موضوع به حدی برای ساکنین بلوچستان عادی شده است که به جای اعتراضات همیشگی برای بیان نارضایتیشان به طنز روی آورده اند. 

تمساح پوزه کوتاه سیستان 😂


سلام من تازه به دنیا آمدم و در رودخانه سرباز زندگی میکنم  میخوام از خبرگزاری فارس تشکر کنم که منو به ایرانیان معرفی کرد خیلی  ممنونم .که به محض دنیا آمدنم  مشهور شدم.

من که تازه چشم در خاک بلوچستان باز کردم نمیدونستم من چطور از سیستان به بلوچستان در رودخانه سرباز سر درآوردم فکر کنم بادهای 120 روزه منو به اینجا آورده حالا ولش کن چطوری اومدم .


مگه توی رود خانه درحال کشت و گذار بودم خیلی گرسنه بودم هیچ واسه خوردن پیدا نکردم تا اینکه چشم افتاد به چندتا انسان که کنار رود خانه بودن خودمو نزدیک کردم تا اینکه یه نفرشون نزدیک آب اومد منم همون لحظه پریدم گرفتمش کشیدمش توی آب  بقیه ی همراهان اون پسر بچه متوجه شدن که من اونو گرفتم اون چند نفر با چوب وسنگ میزدن برسرم تا رهاش کنم منم شیرجه زدم روفتم زیر آب دیم این بلوچها اصلا ولکن نیستم منم مجبور شودم که پسر بچه را رها کنم و فرار کنم تا جون سالم بدر برم اون پسربچه متاسفانه که زیر آب بردم خفه میشه فوت میکنه .

من که اون اطراف بودم وخودم پنهان کردم از دست بلوچها شنیدم که میگفتم گاندو بلوچستان که اصلا آدم خوار نیست پس چطور این یکی  به انسان حمله کرده در همین موقع خبرنگار خبرگزاری فارس از راه رسید واسه تهیه گزارش باشنیدن حرفهای اهلی روستا که تمساح های ما (گاندو بلوچستان) با ما دوست هستن کاری به ما نداره حتمآ این گونه جدید ی از تمساح است که به اینجا اومده همه تایید کردن و گفتن پس برای این تمساح پوزه کوتاه یه اسم جدید بزاریم همه بلوچ ها یه اسمی واسم انتخاب کردن که خوب نبودن تا اینکه خبرنگار فارس گفت بزاریم تمساح پوزه کوتاه سیستان  همه قبول کردن و این شده از نام گزاری من .

این بود که من خودمو شناختم تمساح پوزه کوتاه سیستانم،

 

احسنت به خبرگزاری فارس اسم قشنگی واسم اتنخاب کردی درود، درود.الان هم خبرگزاری فارس منو مشهور کرد با گزارش خودش .

راستی من الان با گاندو بلوچستان دوست شدم اون بهم گفت که دیگه به بلوچها بلوچستان حمله نکنم و فقط ماهی های رودخانه را بخورم .

این بود از چطوری و چطور شد که به این نام رسیدم .


✍از طرف تمساح پوزه کوتاه سیستان

  • افق شرق|Ofoghshargh.ir

نظرات  (۱)

همون طور که برادران سیستانی دارن بلوچستان رو میدوشن یه تمساح هم داشته باشن بلوچارو بخوره بد نیست😟😟😟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی