پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

اعتکاف علمی دانش آموزان سربازی در شب امتحان کنکور

افق شرق|Ofoghshargh.ir | دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ

 با توجه به اینکه در روز های پایانی بزرگترین رقابت علمی کشور ( کنکور)قرار داریم  ، تلاش و رقابت دانش آموزان با همکاری فرهنگیان منطقه سرباز جهت کسب رتبه های بالاتر با برگزاری اعتکاف علمی در سه پایگاه ادامه دارد.


به گزارش باتک نیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه سرباز، ریاست اداره آموزش و پرورش به همراهی معاونت پرورشی و کارشناسان آموزش متوسطه اول و دوم، امروز مورخ 95/4/20 از برنامه های اعتکاف علمی دانش آموزان که با هدف جمع بندی و تسلط بر کنکور جهت پذیرش در رشته های دانشگاه ملی می باشد ، بازدید نموند .


سرکوری رئیس آموزش و پرورش منطقه سرباز ضمن تشکر از همکاران فرهنگی و خیرین نیک اندیش اظهار نمود :  زحمت برگزاری برنامه ها اعتکاف علمی بر دوش فرهنگیان با مساعدت خیرین در تامین برخی از هزینه ها بوده است .


وی ادامه داد : جمع بندی و تسلط به همراه آزمون های شبیه سازی کنکور از موضوعات مهمی هستند که در برنامه های اعتکاف علمی دانش آموزان گنجانده شده اند .


ادهم آشیان کارشناس آموزش متوسطه دوم، اعتکاف علمی را در تقویت و پیشرفت علمی دانش آموزان گامی مهم دانست و تصریح کرد: سه پایگاه برای این منظور در دبیرستان های پسرانه ولیعصر (عج)شاردر ، زین العابدین (ع) کیشکور و دخترانه طیبه نصیرآباد در حال برگزاری این طرح می باشند .


🤔لازم به ذکر است طرح اعتکاف علمی برای اولین بار در منطقه سرباز در کلیه ایام تعطیلات نوروز در 4 پایگاه شروع و در تابستان هم اکنون در 3 پایگاه ادامه دارد .

  • افق شرق|Ofoghshargh.ir

سراسری

سرباز

کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی