پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق

دیده بان شفافیت و عدالت سیستان و بلوچستان

افق شرقی دیده بان شفافیت و عدالت در جنوب شرق ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق شرق|Ofoghshargh.ir

آخرین مطالب

2 تانکر آب سهم مردم چابهار از محور توسعه شرق

افق شرق|Ofoghshargh.ir | يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹ ب.ظ

منطقه آزاد چابهار دو تانکر برای آبرسانی به روستائیان تشنه چابهار اختصاص میدهد .

معین الدین سعیدی : منطقه آزاد چابهار در 2 سال اخیر در خصوص توسعه فرودگاه کنارک، تجهیز بیمارستان امام علی (ع)، روشنایی و برقرسانی به بندر کنارک و غیره اقدام کرده است که جای قدردانی دارد.


حامدعلی مبارکی شنبه شب در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان چابهار اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد با دستگاههای اجرایی سطح شهرستان و شوراهای اسلامی همیشه تعامل خوبی دارد و با همکاری آنان برای حل مسائل و مشکلات مردم تلاش می کند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: منطقه آزاد این شهرستان برای حل بخشی از بحران کم آبی در روستاههای این منطقه 2 دستگاه تانکر اهدا می کند.

وی راه حل پایان دادن به بحران بی آبی چابهار را احداث آب شیرین کن، استفاده و انتقال آب دریا با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا عنوان کرد و افزود: نباید در قرن پیشرفت و توسعه و وجود آب های اقیانوسی سواحل نشینان مکران دغدغه بی آبی داشته باشند. 

رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار نیز از حسن توجه سازمان منطقه آزاد در حل مشکلات مردم در زمینه آب شرب قدردانی کرد و گفت: کمک های این سازمان سبب حل بسیاری از مشکلات مناطق همجوار شده است.

معین الدین سعیدی اظهار داشت: منطقه آزاد چابهار در 2 سال اخیر در خصوص توسعه فرودگاه کنارک، تجهیز بیمارستان امام علی (ع)، روشنایی و برقرسانی به بندر کنارک و غیره اقدام کرده است که جای قدردانی دارد.

وی گفت: بیش از 470 روستا از حدود 550 روستای شهرستان چابهار دچار بحران بی آبی هستند که تانکرهای آبرسانی سیار 15 لیتر آب را در شبانه روز برای هر نفر تحویل می دهند.



  • افق شرق|Ofoghshargh.ir

چابهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی